Tot anirà bé? La docència en temps de confinament Autors/ores Laura Jacas Díaz Institut Montgròs Paraules clau: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19, nova normalitat. Resum La crisi sanitària ha fet que el curs escolar 2019-2020 fos extraordinari i anòmal. L’inici de les classes de forma telemàtica ha sigut un repte sense precedents per als mestres i el professorat de totes les etapes educatives i ha evidenciat algunes mancances del sistema educatiu. En aquest article, es descriuen les diferents línies d’actuació preses a l’Institut Montgròs, a Sant Pere de Ribes (Barcelona), per fer front a la situació. És un centre que destaca pel treball cooperatiu i pel foment de les competències digitals per a la realització de les tasques globalitzades. Durant el confinament, dues de les qüestions que més prioritat van tenir a l’hora de continuar el curs des de casa van ser l’atenció a la diversitat i el seguiment de les famílies més vulnerables per part dels tutors i tutores. També, s’enumeren les conclusions a les quals ha arribat el professorat en una avaluació reflexiva que es va realitzar al juny i les mesures que es prendran de cara al curs vinent i amb la possibilitat d’un nou confinament sobre la taula. Paraules clau: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19, nova normalitat. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a Laura Jacas Díaz, Institut Montgròs Professora de Llengua i literatura catalanes Descàrregues PDF Publicat 2020-10-14 Com citar Jacas Díaz, L. (2020). Tot anirà bé? La docència en temps de confinament. Revista Catalana De Pedagogia, 18, 113–120. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/148293 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 18 (2020): Pedagogia en temps de COVID19 Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.