Tot anirà bé? La docència en temps de confinament Autores/as Laura Jacas Díaz Institut Montgròs Palabras clave: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19, nova normalitat. Resumen La crisi sanitària ha fet que el curs escolar 2019-2020 fos extraordinari i anòmal. L’inici de les classes de forma telemàtica ha sigut un repte sense precedents per als mestres i el professorat de totes les etapes educatives i ha evidenciat algunes mancances del sistema educatiu. En aquest article, es descriuen les diferents línies d’actuació preses a l’Institut Montgròs, a Sant Pere de Ribes (Barcelona), per fer front a la situació. És un centre que destaca pel treball cooperatiu i pel foment de les competències digitals per a la realització de les tasques globalitzades. Durant el confinament, dues de les qüestions que més prioritat van tenir a l’hora de continuar el curs des de casa van ser l’atenció a la diversitat i el seguiment de les famílies més vulnerables per part dels tutors i tutores. També, s’enumeren les conclusions a les quals ha arribat el professorat en una avaluació reflexiva que es va realitzar al juny i les mesures que es prendran de cara al curs vinent i amb la possibilitat d’un nou confinament sobre la taula. Paraules clau: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19, nova normalitat. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Laura Jacas Díaz, Institut Montgròs Professora de Llengua i literatura catalanes Descargas PDF (Català) Publicado 2020-10-14 Cómo citar Jacas Díaz, L. (2020). Tot anirà bé? La docència en temps de confinament. Revista Catalana De Pedagogia, 18, 113–120. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/148293 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 18 (2020): Pedagogia en temps de COVID19 Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.