Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Política editorial
Política de acceso abierto
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 31 (2022)
Núm. 31 (2022)
Publicado:
2023-10-18
Editorial
Presentació de la monografia: Qüestions sociocientífiques amb química
Fina Guitart, Aureli Caamaño, Pere Grapí
3
PDF (Català)
Història i naturalesa de la química
Qüestions sociocientífiques en l’aula de química
Rosa Montserrat, José Cantó, Jordi Solbes
4-9
PDF (Català)
Química, educació ambiental...
Enseñar química en el nuevo currículum a través del problema sociocientífico sobre el uso de plásticos
María del Mar López-Fernández, Antonio Joaquín Franco-Mariscal, Ángel Blanco-López
10-17
PDF
Estratègies didàctiques
La química en los problemas sociocientíficos: uso de pruebas en argumentos de profesores de secundaria de ciencias en formación inicial
María José Cano-Iglesias, Antonio Joaquín Franco-Mariscal, José María Oliva-Martínez
18-24
PDF
Eines i estratègies per al treball amb controvèrsies a l’aula
Jordi Domènech-Casal
25-32
PDF (Català)
Innovació a l'aula
El suministro europeo de materias primas críticas como tema sociocientífico en la enseñanza de química
Jana-Christin Bütow, Ingo Eilks
33-39
PDF
Química en context
From science to society: problem-solving towards socioscientific decision-making in chemistry
Miia Rannikmäe, Jack Holbrook, Regina Soobard, Tapashi Binte Mahmud Chowdhury
40-49
PDF (English)
Recursos didàctics
El aroma de la química
José Luis Cebollada
50-55
PDF
Formació del professorat
Modelització i canvi emocional del professorat en formació inicial del grau d’Educació Primària: un exemple amb el canvi químic
Carlos Agudelo-Carvajal, Carolina Pipitone-Vela, Àngela García-Lladó
56-62
PDF (Català)
Idioma
Català
English
Español
Português
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as