De la ciència a la societat: resolució de problemes per a la presa de decisions sociocientífiques en química

Autors/ores

  • Miia Rannikmäe University of Tartu, Estonia
  • Jack Holbrook University of Tartu, Estonia
  • Regina Soobard University of Tartu, Estonia
  • Tapashi Binte Mahmud Chowdhury University of Tartu, Estonia

DOI:

https://doi.org/10.2436/20.2003.02.242

Paraules clau:

química, alfabetització científica, qüestions sociocientífiques, resolució de problemes, presa de decisions

Resum

Els estudis de química no només han de servir per tenir més professionals d’aquest àmbit en el futur, sinó que han de servir perquè els estudiants adquireixin competències científiques per a la vida. Tanmateix, el valor de l’aprenentatge de la química no és evident de manera immediata i sovint pot semblar poc necessari i rellevant, especialment per a la societat. Aquest article analitza la finalitat de l’ensenyament de química i se centra en un enfocament que es basa en la seva importància per a la resolució de problemes i la presa de decisions sociocientífiques.

Descàrregues

Publicat

2023-10-18

Número

Secció

Química en context