Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Indexació
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 21 (2013): gener-juny
Núm. 21 (2013): gener-juny
Publicat:
2013-06-20
Tema monogràfic
Introducció: Pensament pedagògic, filosofia i història de l’educació
Xavier Laudo
9-12
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Paulo Freire y John Holt: de la educación liberadora a la libertad más allá de la educación
Jon Igelmo Zaldívar
13-35
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
«El escudo de la República»: Origen, desarrollo y retos del derecho social a la educación en España
Victorio Heredero Gascueña
37-63
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Educación y emancipación: de la experiencia de Jacotot a la expectativa de Rancière
Xavier Laudo Castillo
65-87
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
El tratamiento de las emociones en la teoría de la educación de Richard Stanley Peters y la tradición anglosajona del siglo xx
Miriam Prieto Egido
89-113
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
L’epistemologia feminista d’Audre Lorde (1934-1992) i la teoria Queer en la pedagogia social del segle xxi
Asun Pié Balaguer
115-141
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Martin Buber y sus aportaciones a la manera actual de entender la educación para el cuidado
Victoria Vázquez Verdera
143-158
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Darwin, els camps d’extermini i el pensament pedagògic del neoliberalisme
Albert Esteruelas Teixidó
159-183
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
187-189
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries