Com ensenyar filosofia. Sobre el paper de la filosofia a l’ensenyament secundari i la seva didàctica Autores/as Ambròs Domingo Belando Palabras clave: didàctica de la filosofia, comprensió, ensenyament secundari, Kant Resumen En aquest text, en primer lloc i contra algunes veus dominants, dono algunes raons per les quals la filosofia hauria de mantenir la seva presència en l’ensenyament secundari i, en particular, un tipus de filosofia adreçada a la comprensió dels problemes filosòfics. En segon lloc, insisteixo en la importància de la comprensió primer del problema filosòfic per poder després introduir les diferents posicions filosòfiques pertinents —de fet, proposo aquesta estratègia per transmetre en general qualsevol contingut filosòfic. Il·lustro això últim amb la intuïció pura kantiana del temps, per bé que l’estratègia és extrapolable pràcticament a qualsevol qüestió filosòfica.Paraules clau: didàctica de la filosofia, comprensió, ensenyament secundari, Kant. Descargas PDF (Català) Publicado 2018-04-11 Cómo citar Domingo Belando, A. (2018). Com ensenyar filosofia. <i>Sobre el paper de la filosofia a l’ensenyament secundari i la seva didàctica</i>. Anuari De La Societat Catalana De Filosofia, (28-29), 309–320. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/ASCF/article/view/144249 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 28-29 (2018) Sección Actes del IV Congrés Català de Filosofia