Com ensenyar filosofia. Sobre el paper de la filosofia a l’ensenyament secundari i la seva didàctica Autors/ores Ambròs Domingo Belando Paraules clau: didàctica de la filosofia, comprensió, ensenyament secundari, Kant Resum En aquest text, en primer lloc i contra algunes veus dominants, dono algunes raons per les quals la filosofia hauria de mantenir la seva presència en l’ensenyament secundari i, en particular, un tipus de filosofia adreçada a la comprensió dels problemes filosòfics. En segon lloc, insisteixo en la importància de la comprensió primer del problema filosòfic per poder després introduir les diferents posicions filosòfiques pertinents —de fet, proposo aquesta estratègia per transmetre en general qualsevol contingut filosòfic. Il·lustro això últim amb la intuïció pura kantiana del temps, per bé que l’estratègia és extrapolable pràcticament a qualsevol qüestió filosòfica.Paraules clau: didàctica de la filosofia, comprensió, ensenyament secundari, Kant. Descàrregues PDF Publicat 2018-04-11 Com citar Domingo Belando, A. (2018). Com ensenyar filosofia. <i>Sobre el paper de la filosofia a l’ensenyament secundari i la seva didàctica</i>. Anuari De La Societat Catalana De Filosofia, (28-29), 309–320. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/ASCF/article/view/144249 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 28-29 (2018) Secció Actes del IV Congrés Català de Filosofia