Sumari
Articles
WhatsApp com a eina d’informació política. Pràctiques desiguals entre homes i dones en l’espai digital | |
Metzeri Sánchez Meza, Reinald Besalú Casademont, Carles Pont Sorribes | 9-31 |
Les xarxes socials i les aplicacions mòbils en les estratègies de transformació digital dels mitjans de servei públic europeus | |
Carmina Crusafon, Carlos González Saavedra, Marcial Murciano | 33-54 |
Catalunya, pionera de la ciència acadèmica publicitària a Espanya | |
Lluís Costa, Adrià Vidal | 55-76 |
Noves narratives publicitàries televisives: la interactivitat i la mètrica en l’HbbTV | |
Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Marc Polo-López, Sandra Vilajoana-Alejandre, Giorgia Miotto | 77-92 |
Impacte dels serveis over-the-top en la generació de comunitats de gustos i nínxols globals: Netflix com a estudi de cas | |
Elena Neira Borrajo, Judith Clares-Gavilán, Jordi Sánchez-Navarro | 93-111 |
L’adaptació digital de la ràdio i els seus nous espais publicitaris: el cas d’Audiobranded | |
Eva Breva Franch, Mario Lupión Robles | 113-134 |
Novetats bibliogàfiques | |
Bertran Salvador | 135-141 |
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació | |
149-153 |

Els resums dels articles d'aquesta revista es poden consultar en la llengua original i anglès. Per fer-ho, canvieu la llengua del portal.
Indexació
Comunicació. Revista de Recerca i d’Anàlisi està inclosa en les bases de dades següents: Emerging Sources Citation Index (Clariviate Analytics - Web of Science), Latindex (acomplerts 33 criteris de 33), MIAR, DICE, RESH, ISOC-CSIC, RACO, Dialnet, CCUC, DOAJ i e-revist@s. La revista ocupa la posició 321 del rànquing H Index Communication Journals According to Google Scholar Metrics (2008-2012), elaborat pel grup d'investigació Evaluación de la Ciencia y de la Comunicación Científica (EC3 Metrics) de la Universidad de Granada, que inclou les revistes de comunicació d'arreu del món. Aquesta presència se suma a la que ja tenia com a Treballs de Comunicació a Carhus Plus 2010 i IN-RECS.
Aquestes noves incorporacions milloren la qualitat i visibilitat de la revista entre la comunitat científica en l'àmbit de la comunicació d'aquesta revista editada per la Societat Catalana de Comunicació.
Les revistes de l'IEC allotjades a l'Hemeroteca Científica Catalana utilitzen com a descriptors les 15 propietats recomanades al Dublin Core Metadata Element Set, versió reduïda de la norma ISO 15836 (2009).
Aquesta obra és subjecta —llevat que s'indiqui el contrari en el text, en les fotografies o en altres il·lustracions— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així, doncs, s'autoritza al públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l'obra sempre que se'n reconegui l'autoria i l'entitat que la publica i no se'n faci un ús comercial ni cap obra derivada.
ISSN: 2014-0444 (ed. electrònica); 2014-0304 (ed. impresa)
Comunicació. revista de recerca i d’anàlisiSocietat Catalana de Comunicació
Carrer del Carme, 47. 08001 Barcelona
Tel.: 933 248 580
Fax: 932 701 180
Adreça d’Internet: http://scc.iec.cat
Adreça electrònica: revistacomunicacio@iec.cat