Llengua d’ús principal de les xarxes socials dels infants bilingües inicials: anàlisi dels factors intervinents Autores/as Maria Dolors Areny i Cirilo Societat Catalana de Sociolingüística. Institut d’Estudis Catalans Palabras clave: llengües en contacte, xarxes socials, bilingües inicials, llengua inicial, llengua d’identificació, etapa de socialització primària, usos lingüístics declarats. Resumen En aquest article es comuniquen els resultats d’un estudi sobre les xarxes socials establertes en un entorn escolar de primària, fent una atenció especial a les xarxes personals dels infants bilingüesinicials. La recerca parteix d’una anàlisi minuciosa dels factors sociolingüístics que intervenen en el comportament lingüístic d’aquest grup d’alumnes.Paraules clau: llengües en contacte, xarxes socials, bilingües inicials, llengua inicial, llengua d’identificació, etapa de socialització primària, usos lingüístics declarats. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Número Núm. 23 (2013): La sociolingüística de la variació en l’àmbit de la ll engua catalana Sección Secció miscel·lània