Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals

Autores/as

  • David Fernández i Quijada

Resumen

L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). L'interès se centra en el rol desenvolupat pels grans grups de comunicació, el paper que té el factor geogràfic i la influència del servei públic televisiu.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2009-11-16

Cómo citar

Fernández i Quijada, D. (2009). Noves aproximacions a l’estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 17–25. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54668.001

Número

Sección

Sección abierta

Artículos más leídos del mismo autor/a