Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals Autores/as David Fernández i Quijada Resumen L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). L'interès se centra en el rol desenvolupat pels grans grups de comunicació, el paper que té el factor geogràfic i la influència del servei públic televisiu. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas Text complet (Català) Publicado 2009-11-16 Cómo citar Fernández i Quijada, D. (2009). Noves aproximacions a l’estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 17–25. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54668.001 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 25: desembre 2008 Sección Sección abierta