Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals Autors/ores David Fernández i Quijada Resum L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). L'interès se centra en el rol desenvolupat pels grans grups de comunicació, el paper que té el factor geogràfic i la influència del servei públic televisiu. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2009-11-16 Com citar Fernández i Quijada, D. (2009). Noves aproximacions a l’estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 17–25. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54668.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 25: desembre 2008 Secció Secció oberta