Hipertextualitat, context i temps són factors clau de construcció de credibilitat i autoritat cognitiva a Internet Autors/ores Lluïsa Llamero Llamero Resum El soroll informatiu existent dins l'actual grau de desenvolupament d'Internet genera la necessitat d'aplicar filtres tant per seleccionar com per avaluar la qualitat dels continguts. Les nocions de credibilitat i autoritat cognitiva compleixen aquests objectius i estan presents en l'agenda dels estudis de comunicació des de principis del segle xxi, però resten inexplorats a Catalunya. El present estudi recull una extensa revisió de la literatura dels conceptes i proposa un model teòric a partir d'una recerca empírica exploratòria en la qual s'ha optat per una metodologia qualitativa amb la realització d'un estudi de cas aplicat a la informació de la crisi econòmica iniciada en 2008. Metodològicament parlant incorpora una variant de l'entrevista semiestructurada amb navegació. Els resultats obren un camí per explorar-ne la validesa en altres contextos informacionals a Catalunya. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2011-06-02 Com citar Llamero Llamero, L. (2011). Hipertextualitat, context i temps són factors clau de construcció de credibilitat i autoritat cognitiva a Internet. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 28(1), 105–125. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/67949.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 28 Núm. 1: maig 2011 Secció Miscel·lània científica