L’aprenentatge de l’enginyeria. Tendències actuals

Autors/ores

  • David López
  • Fermín Sánchez-Carracedo

Paraules clau:

educació de l'enginyeria, competències, futurs plans d'estudis, metodologies educatives per a educació de l'enginyeria

Resum

L’educació en enginyeria ha anat evolucionant durant l’últim segle, amb canvis basats en l’observació de coses que no funcionaven i que calia millorar, però no en un estudi sistemàtic i científic de les necessitats específiques de l’enginyeria en educació. Amb l’actual maduresa del camp de recerca en educació de l’enginyeria, s’està produint una profunda reflexió sobre el que caldria canviar per tenir una educació de més qualitat en enginyeria. Aquest article presenta, de manera molt esquemàtica, d’on venim i cap a on anem  actualment en l’educació de l’enginyeria.

Descàrregues

Publicat

2023-09-22

Com citar

López, D., & Sánchez-Carracedo, F. (2023). L’aprenentatge de l’enginyeria. Tendències actuals. Revista De Tecnologia, (11), 53–57. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RTEC/article/view/150643

Número

Secció

Articles