"La classe és com un escenari...". Aprenentatge de les llengües estrangeres mitjançant la dramatització

Autores/as

  • Maria Vilanova i Vila-Abadal

Resumen

L'article que presentem es divideix en dues parts. La primera, basada en els estudis teòrics, ofereix una visió de com la dramatització és present en la nostra vida quotidiana, en un context educatiu i també en la nostra classe de llengua. Aquesta part es fonamenta en el pensament i la recerca fets en aquest camp d'investigació. La segona part tracta de l'aplicació de les estratègies dramàtiques en l'ensenyament de les llengües estrangeres (jocs, role-playing, improvisacions, forum theatre, teacher-in-role i textos teatrals) i es donen exemples per posar-ho en pràctica.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2012-01-10

Cómo citar

Vilanova i Vila-Abadal, M. (2012). "La classe és com un escenari.". Aprenentatge de les llengües estrangeres mitjançant la dramatització. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 415–433. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71829.001

Número

Sección

Estudis, recerques, experiències

Artículos más leídos del mismo autor/a