Desenvolupament de les competències a l'escola: una experiència a través del teatre

Autores/as

  • Montserrat González Parera

Resumen

Una experiència a través del teatre pot voler dir moltes coses: fer d'actor, dramaturg, espectador, lector, dinamitzador, etc. en un moment determinat. En aquest article parlem d'experimentar a través del teatre en l'àmbit escolar. Ens referim al teatre com a eina pedagògica i com a escenari formatiu que facilita situacions per percebre, comprendre, comunicar i enriquir-se amb els processos, les produccions artístiques i les diverses realitats que es propicien. Com a tal ens ofereix la possibilitat de desenvolupar les competències dintre de la comunitat escolar. A través del teatre podem fomentar un aprenentatge integrat i transdisciplinar desenvolupant molts aspectes de les diferents competències. En funció de quin sigui l'objectiu, el teatre és una activitat que ens pot ser útil per treballar-ne uns o uns altres.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2012-01-10

Cómo citar

González Parera, M. (2012). Desenvolupament de les competències a l’escola: una experiència a través del teatre. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 283–298. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71768.001

Número

Sección

Tema monogràfic: competències, currículum i sistemes pedagògics. El perquè de les coses