Un context de pràctiques pel pedagog i pedagoga d’empresa Autores/as Mónica Moreno Sanabria M&M Profuture Training, S.L. Palabras clave: Pedagog, pedagoga, pràctiques professionals, empresa, organització, sortides professionals, pedagogia. Resumen El pràcticum en context real fa possible la immersió de l’alumnat en una organització i facilita que el pedagog i la pedagoga (com a expert i experta que pot actuar en diferents àrees en els quals, directament o indirectament, es dona el fet educatiu/formatiu) pugui conèixer en quins àmbits pot exercir la seva tasca. No obstant això, realment, els futurs graduats tenen referències de totes les possibles sortides professionals? Quin paper tenen les empreses que els acullen en la consecució dels objectius educatius plantejats? Amb aquest article pretenem donar resposta a aquests i a altres interrogants sobre el pedagog i la pedagoga d’empresa i les seves pràctiques professionals. Com a directora pedagògica d’una empresa de formació que rep alumnat de pedagogia cada any, es converteix en un factor important dins de la nostra visió i missió empresarial donar a conèixer la nostra realitat i la pedagogia empresarial que permetrà obrir una finestra als futurs pedagogs i allargar la mà a altres empreses vers la possibilitat d’oferir-se com a centres de pràctiques professionals.Paraules clau: Pedagog, pedagoga, pràctiques professionals, empresa, organització, sortides professionals, pedagogia. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Mónica Moreno Sanabria, M&M Profuture Training, S.L. Directora Pedagógica a empresa de formació I gestió de práctiques professionals Descargas PDF (Català) Publicado 2021-01-30 Cómo citar Sanabria, M. M. (2021). Un context de pràctiques pel pedagog i pedagoga d’empresa. Revista Catalana De Pedagogia, 19, 76–88. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/148723 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 19 (2021): Pràcticum i Educació Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.