Un context de pràctiques pel pedagog i pedagoga d’empresa Autors/ores Mónica Moreno Sanabria M&M Profuture Training, S.L. Paraules clau: Pedagog, pedagoga, pràctiques professionals, empresa, organització, sortides professionals, pedagogia. Resum El pràcticum en context real fa possible la immersió de l’alumnat en una organització i facilita que el pedagog i la pedagoga (com a expert i experta que pot actuar en diferents àrees en els quals, directament o indirectament, es dona el fet educatiu/formatiu) pugui conèixer en quins àmbits pot exercir la seva tasca. No obstant això, realment, els futurs graduats tenen referències de totes les possibles sortides professionals? Quin paper tenen les empreses que els acullen en la consecució dels objectius educatius plantejats? Amb aquest article pretenem donar resposta a aquests i a altres interrogants sobre el pedagog i la pedagoga d’empresa i les seves pràctiques professionals. Com a directora pedagògica d’una empresa de formació que rep alumnat de pedagogia cada any, es converteix en un factor important dins de la nostra visió i missió empresarial donar a conèixer la nostra realitat i la pedagogia empresarial que permetrà obrir una finestra als futurs pedagogs i allargar la mà a altres empreses vers la possibilitat d’oferir-se com a centres de pràctiques professionals.Paraules clau: Pedagog, pedagoga, pràctiques professionals, empresa, organització, sortides professionals, pedagogia. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a Mónica Moreno Sanabria, M&M Profuture Training, S.L. Directora Pedagógica a empresa de formació I gestió de práctiques professionals Descàrregues PDF Publicat 2021-01-30 Com citar Sanabria, M. M. (2021). Un context de pràctiques pel pedagog i pedagoga d’empresa. Revista Catalana De Pedagogia, 19, 76–88. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/148723 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 19 (2021): Pràcticum i Educació Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.