Els projectes artístics en la construcció de nous espais educatius

Autores/as

  • Diego Calderón Garrido Universitat de Barcelona
  • Josep Gustems i Carnicer Universitat de Barcelona
  • Silvia Burset i Burillo Universitat de Barcelona

Palabras clave:

creativitat, benestar, educació no formal.

Resumen

L’educació no formal ens ofereix una infinitat de projectes artístics en els quals la creativitat serveix de camí cap al benestar de tots els seus participants. Aquest article analitza els processos creatius presents en els projectes així com els beneficis personals i socials que aquests tenen. Posteriorment, es mostren diversos projectes que es duen a terme en diversos àmbits (presons, museus, centres culturals, aire lliure, etc.) i abracen diverses expressions artístiques (música, teatre, pintura, circ, etc.). Tots aquests projectes es realitzen a l’àrea metropolitana de Barcelona i mostren les possibles directrius a seguir en la construcció de nous espais educatius que ajudin a l’escola a ampliar els seus àmbits d’acció.
Paraules clau

Projectes artístics; creativitat; benestar; educació no formal.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Cómo citar

Calderón Garrido, D., Gustems i Carnicer, J., & Burset i Burillo, S. (2016). Els projectes artístics en la construcció de nous espais educatius. Revista Catalana De Pedagogia, 10, 46–58. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142221

Número

Sección

Tema monogràfic