Hemeroteca Científica Catalana
Registrazione
Login
Cerca
Salta al contenuto principale
Salta al menu principale di navigazione
Salta al piè di pagina del sito
Open Menu
Ultimo fascicolo
Archivi
Avvisi
Politica editoriale
Il processo di peer review
Open Access
Archiviazione
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Info
Sulla rivista
Proposte
Comitato Scientifico ed Editoriale
Dichiarazione sulla privacy
Contatti
Sponsorship della rivista
Home
/
Archivi
/
N. 41 (2023): gener-juny: Assajos i estudis
N. 41 (2023): gener-juny: Assajos i estudis
Pubblicato:
2023-11-08
Assajos i estudis
El Seminari de Pedagogia de València i els moviments d’educació activa francesos: la renovació pedagògica en l’Espanya tardofranquista
Beatriz Cercos-Chamorro, Luis Miguel Lázaro
9-32
PDF (Català)
Andrés Manjón: su obra y su influjo en el ideario franquista y en el antigitanismo
José Eugenio Abajo Alcalde
33-64
PDF (Español)
Les Escoles del Districte Segon de Barcelona (1904-1921), una escola modèlica en el seu temps
Josep Maria Masses Tarragó, Maria Pery Ventosa
65-97
PDF (Català)
Los festivales escolares de Educación Física en la Barcelona de principios del siglo XX: mitos y tradiciones inventadas de la educación moderna y de la regeneración
Xavier Torrebadella Flix, Marta Mauri Medrano
99-124
PDF (Español)
The
Meticci
in the framework of school separation between the colonizers and the colonized in Italian Eritrea
Valentino Minuto
125-141
PDF (English)
Coeducadoras. La renovación educativa no esperada
Victoria Robles Sanjuán
143-163
PDF (Español)
L’Hort de les Palmes de Picanya. Un nou espai per a la residència de senyoretes en temps de guerra
Wilson Ferrús Peris
165-190
PDF (Català)
[Altres]
Informació sobre els autors dels articles
193-196
PDF (Català)
Sviluppato a cura di
Open Journal Systems
Lingua
Català
English
Español
Italiano
Informazioni
per i lettori
Per gli autori
Per i bibliotecari