Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Indexació
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 41 (2023): gener-juny: Assajos i estudis
Núm. 41 (2023): gener-juny: Assajos i estudis
Publicat:
2023-11-08
Assajos i estudis
El Seminari de Pedagogia de València i els moviments d’educació activa francesos: la renovació pedagògica en l’Espanya tardofranquista
Beatriz Cercos-Chamorro, Luis Miguel Lázaro
9-32
PDF
Andrés Manjón: su obra y su influjo en el ideario franquista y en el antigitanismo
José Eugenio Abajo Alcalde
33-64
PDF (Español)
Les Escoles del Districte Segon de Barcelona (1904-1921), una escola modèlica en el seu temps
Josep Maria Masses Tarragó, Maria Pery Ventosa
65-97
PDF
Los festivales escolares de Educación Física en la Barcelona de principios del siglo XX: mitos y tradiciones inventadas de la educación moderna y de la regeneración
Xavier Torrebadella Flix, Marta Mauri Medrano
99-124
PDF (Español)
Els
Meticci
en el marc de la separació escolar entre colonitzadors i colonitzats a l’Eritrea Italiana
Valentino Minuto
125-141
PDF (English)
Coeducadoras. La renovación educativa no esperada
Victoria Robles Sanjuán
143-163
PDF (Español)
L’Hort de les Palmes de Picanya. Un nou espai per a la residència de senyoretes en temps de guerra
Wilson Ferrús Peris
165-190
PDF
[Altres]
Informació sobre els autors dels articles
193-196
PDF
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries