Hemeroteca Científica Catalana
Registrarse
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Política editorial
Proceso de revisión por pares
Política de acceso abierto
Archivado
Sobre cargos a los autores de los artículos
Ética de edición y publicación
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Indexación
Inicio
/
Archivos
/
Núm. 33 (2019): gener-juny
Núm. 33 (2019): gener-juny
Publicado:
2019-01-10
Tema monográfico
Presentació. La recepció pedagògica de la cultura europea. El llegat en la construcció d’Europa des de la Gran Guerra
Isabel Vilafranca, Eulàlia Collelldemont
9-13
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
La gran lliçó activa del mestre Enric Gibert i Camins
Salvador Domènech i Domènech
15-33
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Viatges mentals a Europa des de l’escola: Europa a través de les plaques de projecció
Eulàlia Collelldemont, Isabel Vilafranca
35-74
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Rússia, entre la tradició ortodoxa i la Revolució soviètica
Raquel de la Arada, Ferran Sánchez Margalef, Conrad Vilanou Torrano
75-124
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Maig del 68 i la incidència en els discursos pedagògics pobres
Albert Esteruelas Teixidó, Jordi Garcia Farrero
125-150
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
La universitat i els viatges (que potser cal fer)
Francisco Esteban, Jordi Planella
151-175
PDF (Català)
PDF
PDF (English)
Ensayos y estudios
Cinema, República e Escola en Galiza. Cando os nenos observaban
A lingua das bolboretas
María Eugenia Bolaño Amigo
179-200
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Reseñas críticas y bibliografia
Génesis, difusión y traducción de la pedagogía Waldorf de Rudolf Steiner
Patricia Quiroga Uceda
203-227
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Información sobre los autores de los artículos
Informació sobre els autors dels articles
231-234
PDF (Català)
PDF (English)
PDF
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as