Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 34 (2019): juliol-desembre
Núm. 34 (2019): juliol-desembre
Publicat:
2019-07-17
Tema monogràfic
Presentació. Les pedagogies als marges al segle XX
Andrés Payà Rico, Sergio Valero Gómez
9-18
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Il Fronte interno. Cura dell’infanzia ed educazione durante la Grande Guerra a Bologna (Italia)
Mirella D’Ascenzo
19-42
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Expulsió, emoció i nens refugiats: migració europea forçada i pedagogia de refugiats (1912-1947)
Kevin Myers, Siân Roberts
43-63
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
La educación como campo de batalla: la desegregación escolar en Estados Unidos (1954-1980)
Aurora Bosch
65-91
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Política educacional para os povos indígenas no sul do Brasil: a implementação de escolas para os Kaingang (1910-1967)
Maria Aparecida Bergamaschi, Juliana Schneider Medeiros
93-120
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
La educación lenta en perspectiva histórica: conceptualización, desarrollo y concreción en las iniciativas de Madre de día Waldorf en España
Patricia Quiroga Uceda, Silvia Sánchez Serrano
121-147
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Les escoles en lluita els anys setanta a Barcelona: la renovació pedagògica amb perspectiva de classe
Albert Torrent i Font, Jordi Feu Gelis
149-179
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Documents
Els Boy-Scouts a Espanya (1913-1915): desconfiances i divisions a l’episcopat espanyol
Pere Fullana Puigserver
183-199
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Informació sobre els autors dels articles
Redacció Revista
203-206
PDF
PDF (Español)
PDF (English)
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries