The life of Philosophy in the Secondary Education Authors Adrian Bueno Junquero UNED Keywords: philosophy, possibility, philosophical tradition, horizon, teaching Abstract To protect philosophy is a duty with the past due to the fact that we had the opportunity to study the discipline. The constant threat of making disappear philosophy from our classrooms is a violent act against reason and learning. The present writing discusses this problem and identifies two constitutive moments of philosophizing as an object of teaching: the fact of providing knowledge about the philosophical problems in history and the character that determines new possibilities –to make possible the possibility itself–, as well as the protection of the importance of not neglecting the discipline in the background of the student learning.Keywords: philosophy, possibility, philosophical tradition, horizon, teaching. Downloads PDF (Català) Published 2018-04-11 How to Cite Bueno Junquero, A. (2018). The life of Philosophy in the Secondary Education. Anuari De La Societat Catalana De Filosofia, (28-29), 303–307. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/ASCF/article/view/144248 More Citation Formats ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Download Citation Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Issue No. 28-29 (2018) Section Proceedings of the IV Congrés Català de Filosofia License La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors. Els autors en el moment de lliurar els articles a Anuari de la Societat Catalana de Filosofia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents:Els autors cedeixen a la Societat Catalana de Filosofia, (societat filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a Anuari de la Societat Catalana de Filosofia. Els autors responen davant la Societat Catalana de Filosofia,, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats.És responsabilitat dels autors l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles.La Societat Catalana de Filosofia,, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors.Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada.Anuari de la Societat Catalana de Filosofia no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors dels articles publicats.