El pensament únic a través de la publicitat i l’homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears Autors/ores Eduard Sala Departament de Geografia Universitat Autònoma de Barcelona Antònia Casellas Departament de Geografia Universitat Autònoma de Barcelona Paraules clau: globalització cultural, Illes Balears, pensament únic, publicitat. Resum A partir d’una reflexió sobre el pensament únic, el procés de creació de marca i la utilització del territori en el màrqueting s’estudia quina imatge es genera sobre la identitat territorial de les Illes Balears. L’article analitza 3 anuncis d’Estrella Damm, els anuncis de la campanya Mediterràniament, rodats a Formentera el 2009, Menorca el 2010 i Mallorca el 2012, analitzant-ne el contingut, els aspectes tècnics i l’impacte en la premsa local. L’estudi dels anuncis permet adreçar diferents dimensions de la globalització cultural, vinculada a la generació d’un pensament únic.Paraules clau: globalització cultural, Illes Balears, pensament únic, publicitat. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a Eduard Sala, Departament de Geografia Universitat Autònoma de Barcelona Descàrregues PDF Com citar Sala, E., & Casellas, A. (2015). El pensament únic a través de la publicitat i l’homogeneïtzació de la identitat territorial: un estudi de cas de les Illes Balears. Treballs De La Societat Catalana De Geografia, (79), 295–310. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TSCG/article/view/138068 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 79: juny 2015 Secció Notes i documentació