Orígens, llengües i motivacions dels pares d’alumnes de l’ensenyament en català a la Catalunya del Nord Autores/as Rita Peix Universitat de Perpinyà Via Domícia Palabras clave: Catalunya del Nord, escola primària, paritat d’horaris, immersió, pares i mares d’alumnes, orígens, llengües, motivacions, plurilingüisme. Resumen L’estudi tracta sobre els pares d’alumnes de les seccions bilingües francès-català a paritat d’horaris i per immersió en català a la Catalunya del Nord. Es presenten les opcions metodològiques des d’un enfocament de caire etnogràfic —portat a terme gràcies a qüestionaris— que permeten de conèixer millor els seus orígens, llengües i motivacions per a l’ensenyament en català.Paraules clau: Catalunya del Nord, escola primària, paritat d’horaris, immersió, pares i mares d’alumnes, orígens, llengües, motivacions, plurilingüisme. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Número Núm. 23 (2013): La sociolingüística de la variació en l’àmbit de la ll engua catalana Sección Secció miscel·lània