Joves i ràdio: l’experiència del Grup Flaix Autores/as Judith Rodríguez Vallverdú Grup Flaix Palabras clave: ús social del català, joves, mitjans de comunicació, ràdio, consum cultural. Resumen El Grup Flaix, que disposa de dues emissores actives (Flaix FM i Ràdio Flaixbac), ha ofert, des que es va crear, l’any 1992, tots els continguts en català. Gràcies a una llengua col·loquial, viva i natural, i amb el suport de les noves tecnologies, ha aconseguit atraure més de 600.000 oients diaris, bona part dels quals són joves castellanoparlants. L’article explica les característiques del Grup, la creació d’un model lingüístic a partir del Diccionari del català col·loquial, i com s’ha aconseguit dinamitzar l’oferta radiofònica en català per a la població jove.Paraules clau: ús social del català, joves, mitjans de comunicació, ràdio, consum cultural. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Publicado 2013-02-12 Número Núm. 22 (2012): Els usos lingüístics a Catalunya: un estat de la qüestió Sección Secció monogràfica II. El català mola? Competències, representacions i usos de la llengua en l’àmbit juvenil