Joves i ràdio: l’experiència del Grup Flaix Autors/ores Judith Rodríguez Vallverdú Grup Flaix Paraules clau: ús social del català, joves, mitjans de comunicació, ràdio, consum cultural. Resum El Grup Flaix, que disposa de dues emissores actives (Flaix FM i Ràdio Flaixbac), ha ofert, des que es va crear, l’any 1992, tots els continguts en català. Gràcies a una llengua col·loquial, viva i natural, i amb el suport de les noves tecnologies, ha aconseguit atraure més de 600.000 oients diaris, bona part dels quals són joves castellanoparlants. L’article explica les característiques del Grup, la creació d’un model lingüístic a partir del Diccionari del català col·loquial, i com s’ha aconseguit dinamitzar l’oferta radiofònica en català per a la població jove.Paraules clau: ús social del català, joves, mitjans de comunicació, ràdio, consum cultural. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Publicat 12-02-2013 Número Núm. 22 (2012): Els usos lingüístics a Catalunya: un estat de la qüestió Secció Secció monogràfica II. El català mola? Competències, representacions i usos de la llengua en l’àmbit juvenil