Hemeroteca Científica Catalana
Entrar
Buscar
Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Política editorial
Proceso de revisión por pares
Política de acceso abierto
Publication ethics and publication malpractice statement
Revisores del periodo 2019-2020
Frecuencia de publicación
Protocolos de interoperabilidad
Archivo de la revista
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo Editorial
Derechos de autor y responsabilidades
Declaración de privacidad
Contacto
Patrocinio de la revista
Indexación
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 15: juny 2000
Vol. 15: juny 2000
Publicado:
2002-05-23
Conferencia inaugural
Jay Rosenblatt i el cinema independent als Estats Units
Jay Rosenblatt
5-18
Text complet (Català)
Sesiones científicas
La violència en la mirada. Proposta d'un mètode d'anàlisi de la violència a la televisió
Jordi Busquet i Duran
19-26
Text complet (Català)
La recerca de la indústria audiovisual dins de l'escenari europeu (1995-2000): principals temàtiques, dificultats i reptes
Carmina Crusafon i Baqués
27-39
Text complet (Català)
Sección abierta
Crònica subjectivada de la lectura multimèdia de la tesi doctoral "De la pràctica artística a la comunicació audiovisual i multimèdia", a partir del guió de la dissertació del doctorand
Antoni Mercader i Capellà
41-54
Text complet (Català)
Les retransmissions esportives televisives com a gènere periodístic espectacular i dramàtic. Influència de les innovacions tècniques i tecnològiques en la percepció de l'espectacularitat visual de les retransmissions esportives televisives
Josep Maria Blanco Pont
55-65
Text complet (Català)
Televisió per cable i consum televisiu. El cas de la televisió per cable a Xile
Enrique Vergara i Leyton
66-81
Text complet (Català)
El discurs en el magazín radiofònic: modalitats enunciatives i valors en la representació de l'esport. Anàlisi dels magazins esportius Supergarcía, El larguero, El penalty i Radiogaceta de los deportes
Àngels Álvarez Villa
83-97
Text complet (Català)
El fundraising com a tècnica de relacions públiques en el context de les fundacions
Manuel Palencia-Lefter i Ors
99-106
Text complet (Català)
Desenvolupament de la distribució moderna i conseqüències per a les marques i la seva comunicació
Eduardo Liria Fernández
107-115
Text complet (Català)
La paraula, la imatge i el so en els informatius televisius de Brasil i Espanya: estudi comparatiu i anàlisi del llenguatge audiovisual, textual i narratiu
Ruth Penha Alves Vianna
117-126
Text complet (Català)
Resúmenes
Abstracts
133-137
(Català)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
Català
English
Español
Indexacio
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as