Publicitat i trastorns del comportament alimentari preadolescent : la interiorització de l'anorèxia i la bulímia com a models de vida, a través del discurs publicitari Autors/ores Mònika Jiménez Resum Tesi doctoral que determina, a partir d'estudis quantitatius i qualitatius, quin és el procés a través del qual els nens i nenes en etapa preadolescent (9-12 anys) interioritzen valors i estereotips adults difosos a través de la publicitat convencional i no convencional, i la possible incidència d'aquest procés en futurs trastorns del comportament alimentari. L'estudi aprofundeix en la interrelació entre aquesta interpretació preadolescent d'aquests estereotips publicitaris i l'aparició d'indicis d'una simptomatologia pròpia dels trastorns del comportament alimentari relacionada amb l'intent infantil de començar a adequar-se a uns determinats cànons estètics, habituals en la publicitat adreçada a un públic objectiu adult. Aquesta recerca analitza comparativament la publicitat adreçada al públic objectiu adult i la que es dirigeix a un públic infantil, i posa especial atenció a les similituds i a les divergències de les fórmules persuasives utilitzades, als hàbits difosos a través dels espots estudiats i a la generació d'estereotips físics, psíquics, socials i culturals. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues Text complet Publicat 2008-10-22 Com citar Jiménez, M. (2008). Publicitat i trastorns del comportament alimentari preadolescent : la interiorització de l’anorèxia i la bulímia com a models de vida, a través del discurs publicitari. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 23, 75–89. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/40848.001 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 23: desembre 2007 Secció Secció oberta