Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals

Autors/ores

  • David Fernández i Quijada

Resum

L'article repassa una recerca sobre l'estructura del sistema televisiu espanyol des del paradigma teòric de les indústries culturals. Planteja diferents preguntes de recerca que proposen un nou abordatge metodològic des de l'anàlisi de les relacions entre els diferents actors del sistema, mitjançant l'anàlisi de xarxes socials (AXS). L'interès se centra en el rol desenvolupat pels grans grups de comunicació, el paper que té el factor geogràfic i la influència del servei públic televisiu.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicat

2009-11-16

Com citar

Fernández i Quijada, D. (2009). Noves aproximacions a l’estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals. Comunicació. Revista De Recerca I d’anàlisi, 25, 17–25. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/54668.001

Número

Secció

Secció oberta

Articles més llegits del mateix autor/a