El sentit pedagògic del geni: entre la dissonància i la voluntat de poder

Autores/as

  • Óscar Antonio Jiménez Abadías

Resumen

En aquest article es posa de manifest la significació i vigència pedagògica dels plantejaments que van sorgir de l'idealisme alemany representat per autors com ara Hölderlin, Schopenhauer i Nietzsche i que van oferir diferents solucions per donar resposta a la crisi de la modernitat. Altrament, aquestes propostes han reaparegut en l'escenari de la postmodernitat, la qual cosa confirma les seves possibilitats en un món plural i polièdric, obert a la redefinició de la condició humana i a les seves potencialitats educatives en un marc radicalment individualista.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2012-01-10

Cómo citar

Jiménez Abadías, Óscar A. (2012). El sentit pedagògic del <i>geni</i>: entre la dissonància i la <i>voluntat de poder</i>. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 377–391. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71808.001

Número

Sección

Estudis, recerques, experiències