L’aula, un espai de creació en la formació del professorat: els tallers narratius Autores/as Adrià Paredes Santín Universitat de Barcelona Asunción López Carretero Universitat de Barcelona Palabras clave: Formació de professorat, dimensions de l’ofici docent, sabers i modes de saber, investigació amb mestres. Resumen En aquest article s’exposa una experiència desenvolupada en l’aula de formació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona. Aquesta experiència té el seu origen en la recerca que anem realitzant amb mestres de primària, amb els quals explorem sabers i modes de saber essencials per a la formació del professorat. Per fer aquest trànsit des de la recerca dins de l’escola a la formació del professorat hem hagut de traçar camins creatius que ens han portat a replantejar-nos els fonaments del nostre ser i fer de mestre. De la mateixa manera, la presència dels nostres alumnes ens interpeŀla i ens convida a pensar altres maneres d’entendre la formació a l’aula universitària.Paraules clau: Formació de professorat, dimensions de l’ofici docent, sabers i modes de saber, investigació amb mestres. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Adrià Paredes Santín, Universitat de Barcelona Mestre d’educació primària i pedagog. Professor del Departament de Didàctica i Organització Educativa. Universitat de Barcelona. Asunción López Carretero, Universitat de Barcelona Professora del Departament de Didàctica i Organització Educativa. Universitat de Barcelona. Descargas PDF (Català) Cómo citar Paredes Santín, A., & López Carretero, A. (2019). L’aula, un espai de creació en la formació del professorat: els tallers narratius. Revista Catalana De Pedagogia, 16, 197–218. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/146024 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 16 (2019) Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.