Al voltant de la innovació Autores/as Montserrat Navarro Ruiz Lídia Esteban Ruiz Escola El Martinet Palabras clave: Innovació, necessitats, context, referents, projecte, compromís, formació. Resumen Iniciar un projecte ha estat una oportunitat que ens ha permès obrir-nos a noves possibilitats, plantejar-nos de si l’escola que havíem viscut fins aleshores podia ser diferent. Una qüestió sobre la qual hem anat avançant i volem continuar-ho fent desitjant que el projecte de l’escola no sigui finit i estigui en construcció constant tenint en compte els criteris que ens vam plantejar en el seu moment i que ens van permetre visualitzar el nostre somni quan encara no existia l’escola. Per innovar, necessitem uns referents teòrics, un coneixement profund del context i tenir molt clara la intenció. Les experiències viscudes van ser un punt de partida a partir del qual imaginar altres possibilitats expressades amb nous llenguatges que remeten també a altres significats i amb els quals la comunitat educativa d’El Martinet s’identifica. El compromís d’actualització del projecte ens porta al repte d’oferir en cada moment el millor per a les persones que formem part d’aquest col·lectiu.Paraules clau: Innovació, necessitats, context, referents, projecte, compromís, formació. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Montserrat Navarro Ruiz Lídia Esteban Ruiz, Escola El Martinet Descargas PDF (Català) Cómo citar Navarro Ruiz, M., & Esteban Ruiz, L. (2017). Al voltant de la innovació. Revista Catalana De Pedagogia, 12, 175–196. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/144004 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 12 (2017) Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.