Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran Autores/as Maria Teresa Solé i Clavero Institut Baix Camp de Reus Palabras clave: Projecte de centre, organització, personalització de l’aprenentatge, equip de centre, TIC. Resumen «Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges» vol proporcionar al nostre centre una organització global capaç de satisfer les necessitats i expectatives de tots els membres de la nostra comunitat. Aquest objectiu principal s’aconsegueix mitjançant l’aplicació d’una sèrie de projectes i plans d’innovació, orientats a la millora dels resultats acadèmics i cohesionar socialment l’escola. A través del seu propi programari de gestió, la promoció de les llengües estrangeres, la introducció d’activitats d’oci i la incorporació de noves tecnologies en el treball diari, l’INS Baix Camp està preparat per centrar-se en la individualització de l’aprenentatge. El primer objectiu era donar un impuls a l’adquisició de coneixement centrat en el projecte, on cada individu té un paper actiu en el seu procés d’aprenentatge i es converteix en socialment actiu en qualsevol activitat escolar. L’escola va enfrontar-se amb objectius precisos per a cada un dels tres objectius generals del projecte educatiu, tot posant especial cura en aquells aspectes susceptibles de millora. El programa de formació docent es va dedicar a la utilització de les noves tecnologies, la resolució de conflictes i la mediació i dinàmiques de grup. El processament final de tots els recursos es va dedicar a resoldre els problemes que s’havien detectat prèviament, i van donar com a resultat una forta organització integral, que té per objecte la individualització de l’aprenentatge.Paraules clau: Projecte de centre, organització, personalització de l’aprenentatge, equip de centre, TIC. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Cómo citar Solé i Clavero, M. T. (2017). Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran. Revista Catalana De Pedagogia, 11, 187–200. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142958 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 11 (2017) Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.