Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran Autors/ores Maria Teresa Solé i Clavero Institut Baix Camp de Reus Paraules clau: Projecte de centre, organització, personalització de l’aprenentatge, equip de centre, TIC. Resum «Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges» vol proporcionar al nostre centre una organització global capaç de satisfer les necessitats i expectatives de tots els membres de la nostra comunitat. Aquest objectiu principal s’aconsegueix mitjançant l’aplicació d’una sèrie de projectes i plans d’innovació, orientats a la millora dels resultats acadèmics i cohesionar socialment l’escola. A través del seu propi programari de gestió, la promoció de les llengües estrangeres, la introducció d’activitats d’oci i la incorporació de noves tecnologies en el treball diari, l’INS Baix Camp està preparat per centrar-se en la individualització de l’aprenentatge. El primer objectiu era donar un impuls a l’adquisició de coneixement centrat en el projecte, on cada individu té un paper actiu en el seu procés d’aprenentatge i es converteix en socialment actiu en qualsevol activitat escolar. L’escola va enfrontar-se amb objectius precisos per a cada un dels tres objectius generals del projecte educatiu, tot posant especial cura en aquells aspectes susceptibles de millora. El programa de formació docent es va dedicar a la utilització de les noves tecnologies, la resolució de conflictes i la mediació i dinàmiques de grup. El processament final de tots els recursos es va dedicar a resoldre els problemes que s’havien detectat prèviament, i van donar com a resultat una forta organització integral, que té per objecte la individualització de l’aprenentatge.Paraules clau: Projecte de centre, organització, personalització de l’aprenentatge, equip de centre, TIC. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Solé i Clavero, M. T. (2017). Una institució, tres estudis, 1.600 aprenentatges: una experiència per a una escola gran. Revista Catalana De Pedagogia, 11, 187–200. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142958 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 11 (2017) Secció Articles d'experiències Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.