Xarxes locals per a la millora de les perspectives d’inserció laboral i formativa: el projecte FYEB (Facing Youth unEmployment from its very Beginning) Autores/as Sílvia Camps i Solera Tècnica del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badia del Vallès Salvador Avià i Faure Coordinador de l’Àrea d’Acompanyament a les Persones l’Ajuntament de Badia del Vallès Palabras clave: Adolescents, èxit escolar, projecte de vida, competències personals, escola, vulnerabilitat. Resumen Descripció d’un projecte reproduïble que treballa el canvi d’actituds d’alumnat de dotze a catorze anys amb baixes perspectives d’èxit per mitjà d’un programa integral que millora les competències personals i emocionals usant estris innovadors.Paraules clauAdolescents; èxit escolar; projecte de vida; competències personals; escola; vulnerabilitat. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Biografía del autor/a Sílvia Camps i Solera, Tècnica del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badia del Vallès Descargas PDF (Català) Cómo citar Camps i Solera, S., & Avià i Faure, S. (2016). Xarxes locals per a la millora de les perspectives d’inserció laboral i formativa: el projecte FYEB (Facing Youth unEmployment from its very Beginning). Revista Catalana De Pedagogia, 10, 95–114. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142225 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 10 (2016) Sección Artículos de experiencias Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.