La millora de la formació inicial de mestres: el Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, MIF Autores/as Miquel Martínez i Martín Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Enric Prats i Gil Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Ana Marín i Blanco Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Palabras clave: Formació inicial de mestres, qualitat docent, qualitat educativa, universitats. Resumen Aquest article exposa les accions i els resultats assolits en els dos anys de funcionament del Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya. S’hi expliquen i s’hi valoren algunes de les mesures adoptades per millorar-ne el model, s’hi exposen altres actuacions liderades pel Programa i s’hi anuncien alguns dels reptes de futur per a la formació inicial de mestres.Paraules clauFormació inicial de mestres, qualitat docent, qualitat educativa, universitats. Descargas Los datos de descargas todavía no están disponibles. Descargas PDF (Català) Cómo citar Martínez i Martín, M., Prats i Gil, E., & Marín i Blanco, A. (2016). La millora de la formació inicial de mestres: el Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, MIF. Revista Catalana De Pedagogia, 9, 24–42. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139476 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 9 (2015) Sección Tema monogràfic: La formació professional dels mestres Licencia La propiedad intelectual de los artículos es de sus respectivos autores. Los autores/as en el momento de entregar los artículos a la Revista Catalana de Pedagogia para solicitar su publicación aceptan los siguientes términos: Conceden a la Societat Catalana de Pedagogia (filial del Institut d'Estudis Catalans) los derechos de reproducción, comunicación pública y distribución de los artículos presentados para su publicación en la Revista Catalana de Pedagogia. Responden ante la Societat Catalana de Pedagogia, de la autoría y la originalidad de los artículos presentados. Es responsabilidad de los autores/as la obtención de los permisos para la reproducción de todo el material gráfico incluido en los artículos. La Societat Catalana de Pedagogia está exenta de toda responsabilidad derivada de la eventual vulneración de derechos de propiedad intelectual por parte de los autores/as. Los contenidos publicados en la revista están sujetos -a menos que se indique lo contrario en el texto o en el material gráfico- a una licencia Reconocimiento - No comercial - Sin obras derivadas 3.0 España (by-nc-nd) de Creative Commons, cuyo texto completo se puede consultar en http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Así pues, se autoriza al público en general a reproducir, distribuir y comunicar la obra siempre que se reconozca la autoría y la entidad que la publica y no se haga un uso comercial ni obra derivada. La revista no se hace responsable de las ideas y opiniones expuestas por los autores/as de los artículos publicados.