El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador

Autores/as

  • Pere Marquès Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB).
  • Francesca Romero Universitat Politècnica de València. Departament de Lingüística Aplicada. Grupo de Análisis de las Lenguas de Especialidad (GALE).

Palabras clave:

Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet.

Resumen

La societat en què vivim ha canviat i no para de fer-ho. Aquests canvis estan directament relacionats amb la incorporació d’Internet com una espècie d’apèndix de la nostra persona. L’ensenyament obligatori no pot defugir aquest fet i ha de renovar el seu plantejament curricular. Aquesta innovació depèn de la diferenciació metodològica del currículum bimodal, el qual distingeix entre capacitats pràctiques i sabers conceptuals. Dins d’aquests darrers, el lèxic és un element clau que cal treballar de manera adequada. En aquest sentit, l’ús educatiu de la xarxa ofereix el paradigma idoni perquè els aprenents es preparen per a la societat en què estan immersos.

Paraules clau: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Pere Marquès, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB).





Descargas

Cómo citar

Marquès, P., & Romero, F. (2015). El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador. Revista Catalana De Pedagogia, 8, 91–99. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139322

Número

Sección

Miscel·lània