El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador Authors Pere Marquès Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB). Francesca Romero Universitat Politècnica de València. Departament de Lingüística Aplicada. Grupo de Análisis de las Lenguas de Especialidad (GALE). Keywords: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet. Abstract La societat en què vivim ha canviat i no para de fer-ho. Aquests canvis estan directament relacionats amb la incorporació d’Internet com una espècie d’apèndix de la nostra persona. L’ensenyament obligatori no pot defugir aquest fet i ha de renovar el seu plantejament curricular. Aquesta innovació depèn de la diferenciació metodològica del currículum bimodal, el qual distingeix entre capacitats pràctiques i sabers conceptuals. Dins d’aquests darrers, el lèxic és un element clau que cal treballar de manera adequada. En aquest sentit, l’ús educatiu de la xarxa ofereix el paradigma idoni perquè els aprenents es preparen per a la societat en què estan immersos.Paraules clau: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet. Downloads Download data is not yet available. Author Biography Pere Marquès, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB). Downloads PDF (Català) How to Cite Marquès, P., & Romero, F. (2015). El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador. Revista Catalana De Pedagogia, 8, 91–99. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139322 More Citation Formats ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Download Citation Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Issue Vol. 8 (2011-2014) Section Miscellaneous License The intellectual property of articles belongs to the respective authors. On submitting articles for publication to the journal Revista Catalana de Pedagogia, authors accept the following terms: Authors grant to Societat Catalana de Pedagogia (a subsidiary of Institut d’Estudis Catalans) the rights of reproduction, communication to the public and distribution of the articles submitted for publication to Revista Catalana de Pedagogia. Authors answer to Societat Catalana de Pedagogia for the authorship and originality of submitted articles. Authors are responsible for obtaining permission for the reproduction of all graphic material included in articles. Societat Catalana de Pedagogia declines all liability for the possible infringement of intellectual property rights by authors. The contents published in the journal, unless otherwise stated in the text or in the graphic material, are subject to a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs (by-nc-nd) 3.0 Spain licence, the complete text of which may be found at https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.en. Consequently, the general public is authorised to reproduce, distribute and communicate the work, provided that its authorship and the body publishing it are acknowledged, and that no commercial use and no derivative works are made of it. The journal is not responsible for the ideas and opinions expressed by the authors of the published articles.