Hemeroteca Científica Catalana
Register
Login
Search
Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Editorial Policies
Peer Review Process
Open Access Policy
Archiving
About
About the Journal
Editorial Team
Abstracting and Indexing Information
Submissions
Copyright Notice
Privacy Statement
Contact
Journal Sponsorship
Home
/
Archives
/
Vol. 2 (2003)
Vol. 2 (2003)
Published:
2004-02-09
Monographic issue: Social education in the 21st century: towards a pedagogy of accompaniment
Presentació
Jordi Planella i Ribera
11
Text complet (Català)
Fonaments per a una pedagogia de l'acompanyament en la praxi de l'educació social
Jordi Planella i Ribera
13-33
Text complet (Català)
Construint una pedagogía de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per desertar vides
Javier Alonso, Ezequiel Mir, Anna Forés i Miravalles, Carmen Trinidad
35-45
Text complet (Català)
Acompanyament educatiu de persones amb malaltia mental
Assumpció Pié, Xavier Álvarez
47-58
Text complet (Català)
L'Acompanyament com a pedagogia d'invervenció amb dones vícitimes de violència domèstica
Cristina Estopà Bagot
59-67
Text complet (Català)
L'Acompanyament a col·lectius de gent gran
Xavier Lorente
69-73
Text complet (Català)
Les Històries de la vida: una excusa per acompanyar el trajecte vital de les persones grans
Carme Laín, Miquel Moré, Víctor Escoda
75-83
Text complet (Català)
El compromís en els processos d'acompanyament personal
Sònia Miguel Zamora, Maite Marzo
85-92
Text complet (Català)
Bibliografia especialitzada
Jordi Planella i Ribera
93-96
Text complet (Català)
Dossier: Education, cyberculture and hypertext
De la cibernètica clàssica a la cibercultura
Begoña Gros Salvat
99-111
Text complet (Català)
La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual
Rocío Rueda Ortiz
113-127
Text complet (Català)
Studies, research and experiences
L'Educació és antropogènesi
Octavi Fullat i Genís
131-161
Text complet (Català)
Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya
Jaume Sarramona i López
163-179
Text complet (Català)
Valors, educació i pedagogia en Wilhelm Dilthey: plantejaments epistemològics en les ciències de l'esperit
Joan Carles Rincón i Verdera
181-196
Text complet (Català)
C. Freinet, potser el millor pedagog del segle XX
Martí Teixidó i Planas
197-211
Text complet (Català)
Cos, entorn, educació: de mem a estança
Teresa Romañà Blay
213-234
Text complet (Català)
Sobre el fet de pensar i l'acció pedagògica
Héctor Salinas Fuentes
235-252
Text complet (Català)
Entre el que és desitjable i el que és possible: l'educació com a estratègia per alleujar la pobresa a l'Amèrica Llatina
María Jesús Martínez Usarralde
253-275
Text complet (Català)
L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat. Factors que influiexen en l'opció triada
Enric Corominas i Rovira
277-311
Text complet (Català)
Educar: entre la contradicció i l'esperança
Francesca Majó i Clavell
313-328
Text complet (Català)
Família i salut dins del context escolar
Elena Roldan, Carmen Martín, Teresa Gómez, Juan José Moreno, Celia Río, Sílvia Martínez, Maribel García
329-338
Text complet (Català)
Memory time
Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic
Ángel C. Moreu Calvo
339-367
Text complet (Català)
L'Assessorament psicopedagògic: una visió històrica. Els EAP
Salvador Domènech i Domènech
369-384
Text complet (Català)
Recensions
Recensions
- -
385-409
Text complet (Català)
Make a Submission
Make a Submission
Language
Català
English
Español
Indexacio
Information
For Readers
For Authors
For Librarians