Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a
Sobre la revista
Equip Editorial
Indexació
Trameses
Avís de drets d’autoria
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Vol. 2 (2003)
Vol. 2 (2003)
Publicat:
2004-02-09
Tema monogràfic: L'educació social al segle XXI: vers una pedagogia de l´acompanyament
Presentació
Jordi Planella i Ribera
11
Text complet
Fonaments per a una pedagogia de l'acompanyament en la praxi de l'educació social
Jordi Planella i Ribera
13-33
Text complet
Construint una pedagogía de l'acompanyament: acompanyar des de la didàctica per desertar vides
Javier Alonso, Ezequiel Mir, Anna Forés i Miravalles, Carmen Trinidad
35-45
Text complet
Acompanyament educatiu de persones amb malaltia mental
Assumpció Pié, Xavier Álvarez
47-58
Text complet
L'Acompanyament com a pedagogia d'invervenció amb dones vícitimes de violència domèstica
Cristina Estopà Bagot
59-67
Text complet
L'Acompanyament a col·lectius de gent gran
Xavier Lorente
69-73
Text complet
Les Històries de la vida: una excusa per acompanyar el trajecte vital de les persones grans
Carme Laín, Miquel Moré, Víctor Escoda
75-83
Text complet
El compromís en els processos d'acompanyament personal
Sònia Miguel Zamora, Maite Marzo
85-92
Text complet
Bibliografia especialitzada
Jordi Planella i Ribera
93-96
Text complet
Dossier: Educació, cibercultura i hipertext
De la cibernètica clàssica a la cibercultura
Begoña Gros Salvat
99-111
Text complet
La trobada de la teoria de la descontrucció i l'hipertext: cap a una gramatologia hipertextual
Rocío Rueda Ortiz
113-127
Text complet
Estudis, recerques i experiències
L'Educació és antropogènesi
Octavi Fullat i Genís
131-161
Text complet
Un exemple d'avaluació participativa del sistema educatiu: la conferència nacional d'educació de Catalunya
Jaume Sarramona i López
163-179
Text complet
Valors, educació i pedagogia en Wilhelm Dilthey: plantejaments epistemològics en les ciències de l'esperit
Joan Carles Rincón i Verdera
181-196
Text complet
C. Freinet, potser el millor pedagog del segle XX
Martí Teixidó i Planas
197-211
Text complet
Cos, entorn, educació: de mem a estança
Teresa Romañà Blay
213-234
Text complet
Sobre el fet de pensar i l'acció pedagògica
Héctor Salinas Fuentes
235-252
Text complet
Entre el que és desitjable i el que és possible: l'educació com a estratègia per alleujar la pobresa a l'Amèrica Llatina
María Jesús Martínez Usarralde
253-275
Text complet
L'opció acadèmica o laboral en acabar 4t. d'ESO: expectaives i realitat. Factors que influiexen en l'opció triada
Enric Corominas i Rovira
277-311
Text complet
Educar: entre la contradicció i l'esperança
Francesca Majó i Clavell
313-328
Text complet
Família i salut dins del context escolar
Elena Roldan, Carmen Martín, Teresa Gómez, Juan José Moreno, Celia Río, Sílvia Martínez, Maribel García
329-338
Text complet
Temps de memòria
Psicopedagogia i medicina: el paper dels metges catalans en la primera fonamentació de l'entorn psicopedagògic
Ángel C. Moreu Calvo
339-367
Text complet
L'Assessorament psicopedagògic: una visió històrica. Els EAP
Salvador Domènech i Domènech
369-384
Text complet
Recensions
Recensions
- -
385-409
Text complet
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries