Models d'interpretació de la cançó tradicional catalana feta pels mestres especialistes de música a l'escola primària

Autors/ores

  • Maria Antònia Pujol i Subirà

Resum

A partir de la funció de la interpretació en qualsevol fenomen artístic i de la seva inclusió com a element integrant en l'ensenyament i aprenentatge de la música en l'etapa primària, aquest article mostra, basant-se en una recerca feta a mestres especialistes de música de primària, quins són els models d'interpretació que fan servir quan canten un repertori determinat de cançons: la cançó tradicional catalana. Una vegada detectats els models, se'n fa una anàlisi i una proposta d'avenç.

Descàrregues

Publicat

2012-01-10

Com citar

Pujol i Subirà, M. A. (2012). Models d’interpretació de la cançó tradicional catalana feta pels mestres especialistes de música a l’escola primària. Revista Catalana De Pedagogia, 7, 471–485. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/71888.001

Número

Secció

Estudis, recerques, experiències