Els Espais i els temps en l'educació estètica

Autors/ores

  • Eulàlia Collelldemont Pujadas

Resum

El moment actual està caracteritzat culturalment per l'afluència de moltes i divergents percepcions i representacions de la realitat. En aquesta pluralitat de pensaments, de maneres de comprendre allò que ens succeeix i succeeix, la visió que hom té de l'espai i el temps com a coordenades de posicionament influencia clarament en la manera de pensar l'ésser humà així com de pensar les possibilitats de la seva formació. Des d'aquesta perspectiva, l'article assaja un acostament polièdric a les concepcions de l'espai i el temps vinculades a la concepció de l'educació estètica d'avui a partir de fer una revisió dels conceptes inherents en les mateixes.

Descàrregues

Publicat

2008-02-13

Com citar

Collelldemont Pujadas, E. (2008). Els Espais i els temps en l’educació estètica. Revista Catalana De Pedagogia, 5, 15–32. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/33628.001

Número

Secció

Tema monogràfic: Les sensibilitats estètiques en l'experiència pedagògica