Tots iguals, tots diferents

Autors/ores

  • Rosa Maria de la Fuente Castelló Escola Espai 3

Paraules clau:

Diàleg, acords, diversitat, inclusió, debat, reflexió, coŀlaboració, compartir, consens, empatia.

Resum

Amb aquesta experiència es vol posar en valor el fet que la democràcia hauria de formar part dels currículums dels nostres centres, com a valor implícit per treballar des de petits. Ens preocupava molt com portar a terme i implementar aquest valor com a part d’un projecte transversal de centre. Per això, fa quatre cursos vam encetar aquest projecte per fomentar valors democràtics dins d’un context inclusiu. D’una forma senzilla i protagonitzada pels infants, treballem diverses competències transversals en les quals la democràcia i el seu valor és l’estratègia base. «Tots iguals, tots diferents» neix com una necessitat de donar resposta als reptes de l’escola: formar persones amb esperit crític, plenament democràtiques i solidàries. Es tracta de formar persones obertes a una societat diversa i enriquida per aquesta diversitat.

Paraules clau: Diàleg, acords, diversitat, inclusió, debat, reflexió, coŀlaboració, compartir, consens, empatia.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Com citar

de la Fuente Castelló, R. M. (2020). Tots iguals, tots diferents. Revista Catalana De Pedagogia, 17, 203–210. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/146734

Número

Secció

Articles d'experiències