Tempus fugit, virtutes manent. Història i evolució d’un projecte educatiu a l’ensenyament secundari vinculat al coneixement de l’entorn

Autors/ores

  • Rosa Oller i Casellas Professora de llengua catalana i de ciències socials, secundària. Escola Proa.

Paraules clau:

Educació secundària, treball cooperatiu, crèdit de síntesi, entorn.

Resum

El present article aprofundeix en la importància que els alumnes finalitzin els estudis reglats sent competents i sentint-se motivats per a millorar la societat, tot començant pel seu entorn més proper. És per això que destaca els diferents treballs de recerca que, aplicats transversalment i treballats de manera cooperativa, es plantegen als alumnes per tal que assoleixin els coneixements bàsics curriculars tot centrant-se en elements del seu món més proper. L’aprenentatge significatiu i el vincle entre els estudis i el seu entorn social, fomentant el treball en equip, són els elements que encoratjaran els estudiants a lluitar per una societat més justa un cop hagin finalitzat el període escolar.

Paraules clau
Educació secundària; treball cooperatiu; crèdit de síntesi; entorn.

Descàrregues

Com citar

Oller i Casellas, R. (2016). <i>Tempus fugit, virtutes manent</i>. Història i evolució d’un projecte educatiu a l’ensenyament secundari vinculat al coneixement de l’entorn. Revista Catalana De Pedagogia, 10, 115–125. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/142226

Número

Secció

Articles d'experiències