Quines competències professionals ha de tenir un mestre avui? Autors/ores Jaume Cela i Ollé Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Joan Domènech i Francesch Director de l’Escola Pública Fructuós Gelabert de Barcelona. Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya Paraules clau: Competència, reprofessionalització, complexitat, formació, currículum, equip, canvi, compromís. Resum Per concretar les competències professionals d’algú que es vulgui dedicar a l’educació, cal tenir present quines finalitats volem que tingui l’acció educativa i quin és l’horitzó de sentit que volem assolir. Fer-ho, a més, en un marc d’incertesa provocat, sobretot, per l’acceleració dels canvis que vivim, ens porta encara més a la necessitat del diàleg per poder-les compartir i definir.Paraules clauCompetència, reprofessionalització, complexitat, formació, currículum, equip, canvi, compromís. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Cela i Ollé, J., & Domènech i Francesch, J. (2016). Quines competències professionals ha de tenir un mestre avui?. Revista Catalana De Pedagogia, 9, 62–72. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139478 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 9 (2015) Secció Tema monogràfic: La formació professional dels mestres Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.