La millora de la formació inicial de mestres: el Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, MIF Autors/ores Miquel Martínez i Martín Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Enric Prats i Gil Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Ana Marín i Blanco Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona Paraules clau: Formació inicial de mestres, qualitat docent, qualitat educativa, universitats. Resum Aquest article exposa les accions i els resultats assolits en els dos anys de funcionament del Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya. S’hi expliquen i s’hi valoren algunes de les mesures adoptades per millorar-ne el model, s’hi exposen altres actuacions liderades pel Programa i s’hi anuncien alguns dels reptes de futur per a la formació inicial de mestres.Paraules clauFormació inicial de mestres, qualitat docent, qualitat educativa, universitats. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Descàrregues PDF Com citar Martínez i Martín, M., Prats i Gil, E., & Marín i Blanco, A. (2016). La millora de la formació inicial de mestres: el Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres, MIF. Revista Catalana De Pedagogia, 9, 24–42. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139476 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 9 (2015) Secció Tema monogràfic: La formació professional dels mestres Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.