El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador Autors/ores Pere Marquès Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB). Francesca Romero Universitat Politècnica de València. Departament de Lingüística Aplicada. Grupo de Análisis de las Lenguas de Especialidad (GALE). Paraules clau: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet. Resum La societat en què vivim ha canviat i no para de fer-ho. Aquests canvis estan directament relacionats amb la incorporació d’Internet com una espècie d’apèndix de la nostra persona. L’ensenyament obligatori no pot defugir aquest fet i ha de renovar el seu plantejament curricular. Aquesta innovació depèn de la diferenciació metodològica del currículum bimodal, el qual distingeix entre capacitats pràctiques i sabers conceptuals. Dins d’aquests darrers, el lèxic és un element clau que cal treballar de manera adequada. En aquest sentit, l’ús educatiu de la xarxa ofereix el paradigma idoni perquè els aprenents es preparen per a la societat en què estan immersos.Paraules clau: Didàctica, aprenentatge de llengües assistit per ordinador, Internet. Descàrregues Les dades de descàrrega encara no estan disponibles. Biografia de l'autor/a Pere Marquès, Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Professor de tecnologia educativa. Departament de Pedagogia Aplicada. Director del grup d’investigació Didàctica i Multimèdia (DIM-UAB). Descàrregues PDF Com citar Marquès, P., & Romero, F. (2015). El tractament del lèxic en el currículum bimodal: perspectiva de l’aprenentatge de llengües assistit per ordinador. Revista Catalana De Pedagogia, 8, 91–99. Retrieved from https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/139322 Més formats de citació ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descarregar citació Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Vol. 8 (2011-2014) Secció Miscel·lània Llicència La propietat intel·lectual dels articles és dels respectius autors i autores. Els autors/es en el moment de lliurar els articles a la Revista Catalana de Pedagogia per a sol·licitar-ne la publicació accepten els termes següents: Concedeixen a la Societat Catalana de Pedagogia (filial de l’Institut d’Estudis Catalans) els drets de reproducció, comunicació pública i distribució dels articles presentats per a ser publicats a la Revista Catalana de Pedagogia. Responen davant la Societat Catalana de Pedagogia, de l'autoria i l'originalitat dels articles presentats. És responsabilitat dels autors/es l’obtenció dels permisos per a la reproducció de tot el material gràfic inclòs en els articles. La Societat Catalana de Pedagogia, està exempta de tota responsabilitat derivada de l’eventual vulneració de drets de propietat intel·lectual per part dels autors/es. Els continguts publicats a la revista estan subjectes —llevat que s’indiqui el contrari en el text o en el material gràfic— a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya (by-nc-nd) de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca. Així doncs, s’autoritza el públic en general a reproduir, distribuir i comunicar l’obra sempre que se’n reconegui l’autoria i l’entitat que la publica i no se’n faci un ús comercial ni cap obra derivada. La revista no es fa responsable de les idees i opinions exposades pels autors/es dels articles publicats.