Hemeroteca Científica Catalana
Registre
Inici de la sessió
Cerca
Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Últim número
Arxius
Avisos
Polítiques editorials
Procés de revisió de persones expertes
Política d’accés lliure
Arxivament
Quant a càrrecs als autors dels articles
Ètica d'edició i publicació
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Equip Editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Patrocini de la revista
Indexació
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
Núm. 22 (2013): juliol-desembre
Núm. 22 (2013): juliol-desembre
Publicat:
2013-12-28
Obituari
En record del professor Julio Ruiz Berrio
5-6
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Assajos i estudis
La «Gramàtica» de Salvador Puig (1770), llibre de text del Col·legi Episcopal de Barcelona
Marc Antoni Adell i Cueva
11-31
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
L’edició popular a Espanya. El cas de l’Editorial Cervantes Notes
Luis Miguel Lázaro
33-63
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Escola Nova: una nova pedagogia de la lectura a Catalunya
Maria Pilar Navarro
65-92
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Educar en emociones y transmitir valores éticos: un desafío para los Museos de Pedagogía, Enseñanza y Educación
Pablo Álvarez Domínguez
93-116
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Joan Comas Camps i els seus estudis pedagògics a Ginebra pensionats per la JAE
Francesca Comas Rubí, Bernat Sureda Garcia
117-140
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Historia, memoria y olvido del exilio republicano. El Colegio Madrid y su contribución a la renovación pedagógica en México
Patricia Delgado Granados
141-161
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
L’Ateneu Científic, Literari i Artístic i la culturització musical a Menorca (1905-1936)
Llorenç Gelabert Gual, Xavier Motilla Salas
163-186
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Informació sobre els autors dels articles
Informació sobre els autors dels articles
187-190
PDF
PDF (English)
PDF (Español)
Fer una tramesa
Fer una tramesa
Llengua
Català
English
Español
Indexacio
Informació
Per a lectors/es
Per als autors/ores
Per als bibliotecaris/àries