Algunes aportacions de la lògica informal i de la pragmadialèctica a la millora de l’enraonar Autores/as Jordi Beltran del Rey Societat Catalana de Filosofia. Grup de Didàctica de la Filosofia Palabras clave: argumentació, didàctica, contraexemple, esquemes argumentals Resumen Se subratlla la possible eficàcia en la millora argumentativa de l’alumnat adolescent en situacions quotidianes de continguts com la construcció de contraexemples i el treball sobre esquemes argumentatius informals. Il·lustrem la proposta amb diversos exemples. Aquests continguts s’escauen més als objectius educatius i s’adiuen més a les aportacions des de mitjan segle XX de la lògica informal, la pragmadialèctica i la psicologia cognitiva que els continguts usuals.Paraules clau: argumentació, didàctica, contraexemple, esquemes argumentals. Descargas PDF (Català) Publicado 2018-04-11 Cómo citar Beltran del Rey, J. (2018). Algunes aportacions de la lògica informal i de la pragmadialèctica a la millora de l’enraonar. Anuari De La Societat Catalana De Filosofia, (28-29), 293–301. Recuperado a partir de https://revistes.iec.cat/index.php/ASCF/article/view/144247 Más formatos de cita ACM ACS APA ABNT Chicago Harvard IEEE MLA Turabian Vancouver Descargar cita Endnote/Zotero/Mendeley (RIS) BibTeX Número Núm. 28-29 (2018) Sección Actes del IV Congrés Català de Filosofia